Dobrodošli...

Ne vozim da bih stigao. Vozim da bih vozio.







Претражи овај блог

уторак, 7. децембар 2010.

4th Serbian Trophy, 26-28.11.2010, Babe

Serbian Trophy je možda najznačajnije takmičenje u vožnji po teško prohodnim terenima u Srbiji. Ima takmičenja koja duže postoje. Ima i onih koja su zastupljenija u medijima.
Medjutim, kako sam broj posada, kao i broj zemalja iz kojih dolaze čine Serbian Trophy zaista velikim. 62 posade iz 8 zemalja...



Iako sam i sam zaljubljenik u off-road vožnju, lično, takmičenja me uopšte ne interesuju, mislim, ne interesuje me da se ja takmičim.
Ali, s obzirom da sam "ofroud entuzijasta" (tudje reči), ne mogu a da ne budem fasciniran svime što sam video.
Kako je ovo za mene bio i radni vikend, sve do nedelje veče nisam mogao da se baš opustim, pa su i moji utisci prilično zbrkani.
Ovo neće biti nikakav "putopis". Samo običan mali foto-album, ali...

Moram da spomenem Slovake - njih 30-tak je došlo još u četvrtak uveče, i s' vrata su me "kupili" pozitivnom energijom koj abukvalno izbija iz svakog od njih. Iako svi imaju vrhunski spremljene automobile i deo njih je vrlo ozbiljno pristupio takmičenju (što su plasmanima i dokazali), u svakom trenutku mi je delovalo da su ovde došli prvenstveno zbog druženja.





































































2 коментара:

  1. Auu bre, nisam znao da ovakvi tereni postoje u okolini izletista "Babe". Uzivao sam citajuci tekstove i razgledajuci fotke, jer i sam vozim SUV-a PAJERO 4x4...
    Pozdrav i srecno - Aleksandar

    ОдговориИзбриши
  2. Čudno je to koliko u stvari i ne znamo šta je tu negde odmah pored...

    ОдговориИзбриши